Problemen iPad 2 iOS6 update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ios update naar 6.0 gedaan. Alles is goed gegaan. Maar nu kan ik bnp paribas fortis pc banking niet meer gebruiken op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen iPad 2 iOS6 update
Ik heb mijn ios update naar 6.0 gedaan.
Alles is goed gegaan. Maar nu kan ik bnp paribas fortis pc banking niet meer gebruiken op safari. Ik kan naar de website van de bank maar als ik op aanmelden klik dan komt de aanmeld scherm niet meer. Okk met de yahoo mail heb ik problemen. Iedere keer moet ik de cookies verwijderen. Anders kan ik geen verschillende mail adressen inloggen. Heeft er iemand ideen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat dit aan de webpagina's ligt waar je naar toe surft. Die moeten hun pagina's updaten voor iOS 6.
|
|
|||
|
|||
re fortis
via de apps iswifter lukt het wel , althans hier toch zelfs na update naar ios6
|
|
|||
|
|||
Ik doe nooit bankzaken op mijn iOS devices, vind ik te link.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Wi-Fi iOS6 | cssnijders82 | Wi-Fi | 153 | 30-11-12 20:45 |
iPad 3 update iOS6 via Wi-Fi mislukt | Thomazie | iPad algemeen | 15 | 29-10-12 10:18 |
Problemen na installeren iOS6 | Jos911 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-12 14:34 |
iOs6 installatie problemen | Gillinator | iPhone algemeen | 2 | 21-09-12 11:04 |
update naar iOS6 hoe update iPad3 | sprokkie | iPad algemeen | 9 | 20-09-12 14:23 |
|
|