iPad smart cover, vuil binnenkant discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn ipad en smart cover 4maandjes, en de binnenkant van de smart cover is VUIL! Ik weet echt niet hoe ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad smart cover, vuil binnenkant
Hoi,
Ik heb mijn ipad en smart cover 4maandjes, en de binnenkant van de smart cover is VUIL! Ik weet echt niet hoe ik hem moet schoonmaken geven jullie mij aub tips pls? Want een nieuwe kopen, heeft geen nut . Het is een polyurethane <engels woordje :$. Antwoorden aub (: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in de autoindustrie hoe stom het ook klinkt, is een reiniger voor dit soort materialen..
tuff stuff of iets soortgelijks doet het werk op en top |
|
||||
|
||||
Kledingroller overheen halen als hij vol stof zit, werkt prima
Als hij verder vies is een doekje in een sopje met allesreiniger/afwasmiddel/handzeep doen en daar zachtjes mee wrijven tot het vuil eraf is, daarna doekje met zuiver water, daarna aan de lucht laten drogen. Succes gegarandeerd |
|
|||
|
|||
Dankje zal het morgen proberen (:.
|
|
|||
|
|||
doekjes
doekjes voor brilglazen doen dit uitstekend
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad smart cover | Ouwhoer | iPad accessoires en onderdelen | 5 | 07-05-12 15:06 |
Ipad 2 sleeve + smart cover | dtroxx | iPad accessoires en onderdelen | 44 | 09-12-11 12:12 |
iPad 2 met smart cover locked mijn iPad | MarijnB | iPad algemeen | 1 | 16-06-11 15:56 |
|
|