VPN voor live tv discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben er al een tijdje naar opzoek maar kan nog niet wat vinden, waar ik naar zoek is een (open) VPN verbinding van bijvoorbeeld: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VPN voor live tv
Ik ben er al een tijdje naar opzoek maar kan nog niet wat vinden, waar ik naar zoek is een (open) VPN verbinding van bijvoorbeeld: ziggo, KPN etc. Om gebruik te kunnen maken van de live tv app aangezien ik wel ziggo tv heb maar xs4all internet. Iemand ideeën?
Stephan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet toch alles in 1 hebben van Ziggo, dus ook internet om tv te kunnen kijken?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat ik bedoel is dat je via xs4all geen Ziggo tv kunt kijken. Hiervoor moet je een (internet)abonnementen hebben bij Ziggo.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oh je bedoelt of er mensen zijn die jou daar gebuik van willen laten maken,mik denk het niet. Want sinds de laatste updaten moet je ook hè account gegevens invoeren om tv te kijken.
|
|
|||
|
|||
Kijk eens op strongvpn !! Maar ik denk dat je een vpn wil maken naar je eigen netwerk om daar tv te kijken !! Dit gaat door middel van een toestel . De slingbox die je aansluit op je decoder en je internet en zo van waar ook ter wereld via je ipad kan inloggen op je eigen decoder en zo jou tv kijken !!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programmas voor VPN? | Ger0nimo | iPhone algemeen | 1 | 15-01-11 19:30 |
USA VPN voor ABC player | Yzord | iPad algemeen | 23 | 12-07-10 19:07 |
Cisco VPN client voor de iPhone | Pietje123456 | Archief | 3 | 19-03-08 14:24 |
|
|