eBooks en Ibooks discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van een wekelijks verschijnend tijdschriftje ontvang ik en mijn collega's een zelfde epub. Sommige edities worden niet geopend binnen enkele iBooks reader. IBooks wordt of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eBooks en Ibooks
Van een wekelijks verschijnend tijdschriftje ontvang ik en mijn collega's een zelfde epub. Sommige edities worden niet geopend binnen enkele iBooks reader. IBooks wordt of niet geopend of tijdens driekwart laden van het epub wordt je uit de iBooks reader gegooid.
Na vraag leert dat er meerdere iPad gebuikers hier last van hebben maar ook veel gebruikers niet. Het epub voldoet aan alle eisen en is door diverse leveranciers gecontroleerd ook een DIF geeft geen verschillen in epubs die het wel doen en die het niet doen. Nu vraag ik mij af of er soms een instelling is binnen de IPAD waardoor dit voorkomt. Wie weet er een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft iedereen dezelfde iPad?
Ik merkte dat iBooks op mijn iPad 1 buggy werd.... |
|
|||
|
|||
De meeste hebben inderdaad iPad 1 maar het komt ook op volgende series voor.
|
|
|||
|
|||
Neem Bluefire, is wel zo prettig.
|
|
|||
|
|||
Ik ben er inmiddels uit. Bij de instellingen van iBooks stond bij de ipad die enkele epubs niet kon laden Synchr. Bladwijzers en Synchr. Collecties aan.
Deze zijn uitgezet en …………… zo waar de ebooks werden geopend. Dank voor jullie reacties |
|
||||
|
||||
Dat is wel raar....deze instelling is bedoeld om boeken en bladwijzers tussen iDevices met dezelfde Apple ID te syncen. Het zou niet moeten uitmaken. Maar fijn dat het is opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ebooks vraagje | kokkie44 | iPhone algemeen | 2 | 22-06-12 18:29 |
Externe ebooks syncen met iBooks? | Frankdj | iPhone Apps | 4 | 28-06-10 10:47 |
ebooks verdwenen? | pluk | iPhone Apps | 6 | 15-11-08 15:23 |
|
|