Safari stopt er steeds mee discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de laatste op mijn iPad-1 het probleem dat Safari er steeds mee stopt na enkele minuten. Het wisselt van 5-20 minuten. Safari wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari stopt er steeds mee
Ik heb de laatste op mijn iPad-1 het probleem dat Safari er steeds mee stopt na enkele minuten. Het wisselt van 5-20 minuten. Safari wordt dan afgesloten en je bent weer bij het beginscherm....
Iemand hier ervaring mee, en vooral een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in Diagnostics of er "Low Memory" foutboodschappen staan.
|
|
||||
|
||||
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Heb 5.1.1 er opnieuw opgezet maar dit leverde geen verbetering op
Iemand nog een idee? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2012 om 12:45 ---------- Heb even gekeken in Diagnostics en er staan inderdaad Low Memory foutboodschappen maar wat kan ik daarmee??? |
|
|||
|
|||
Als het probleem zich blijft voordoen , kan ke mss met gopgle chrome gaan werken .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om die reden heb ik onze "oude" iPad 1, die overigens nog perfect voldoet, voorzien van een jailbreak. Met SBSettings -> RemoveBG kan ik dan met één klik alle apps uit de achtergrond verwijderen. En met Processes -> Free Up Memory (= Unix commando "purge") nog wat hardnekkige processen verwijderen. Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrondverlichting stopt er mee | ewaldbuisman | iPhone algemeen | 2 | 20-08-10 11:56 |
Safari stopt er telkens mee | stadjer | iPhone Apps | 0 | 02-07-10 01:54 |
Wi-Fi stopt er plots mee | FrisoP | Wi-Fi | 46 | 06-06-10 08:08 |
3G Stopt Steeds | Steyr | iPhone algemeen | 0 | 08-05-10 21:10 |
iPhone: Quickpwn stopt steeds vanzelf | StoffelXYZ | Jailbreak | 5 | 21-08-08 00:53 |
|
|