Apps US appstore synchroniseren met NL iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPad geleend die 1x (ongeveer een half jaar geleden) na aanschaf aan een computer is gehangen om er muziek op te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps US appstore synchroniseren met NL iPad
Hoi,
Ik heb een iPad geleend die 1x (ongeveer een half jaar geleden) na aanschaf aan een computer is gehangen om er muziek op te zetten, daarna zijn alle apps er via de AppStore-app op gezet met een NL account. Nu heb ik op mijn computer (een andere computer dan de eerste) een app die ik heb gedownload met een US account die ik graag op deze iPad wil zetten. Het lukt mij niet om deze US-appstore app op de iPad te zetten waar tot nu toe alleen maar NL-appstore apps op staan. Is er iemand die een oplossing heeft? Het gaat om een iPad met firmware 5.1.1 in in combinatie met iTunes 10.7. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien is het eenvoudiger om niet te synchroniseren, maar op je iPad in te loggen met de US account en die ene App opnieuw (gratis) te downloaden?
|
|||
|
|||
Goede suggestie, bedankt daarvoor.
Het gaat eigenlijk om ongeveer 45 apps die ik op de iPad wil zetten. Wellicht is er iemand anders met een oplossing? |
|
||||
|
||||
Tja, je schreef "een App", niet "45 Apps"...
Wat gaat er nu mis dan? |
Labels |
account, ipad, synchroniseren, us appstore |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren 'inhoud,apps iPhone met iPad | LadyPit | iTunes | 0 | 28-12-11 00:13 |
Itunes wil geen apps synchroniseren met ipad | sjimfizz | iTunes | 1 | 20-12-11 17:39 |
Problemen met her-installeren appstore apps | gerard2706 | iPhone Apps | 9 | 11-08-09 23:16 |
appstore apps die (nog) niet werken met 2.1 | mhoutman | iPhone Apps | 18 | 15-09-08 13:07 |
|
|