Opzetten meerdere iPads thuis discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb straks een iPad 1 en een iPad 4 thuis. iPad 1 => kids iPad 4 => pa en ma Moet ik nog met speciale ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opzetten meerdere iPads thuis
Heb straks een iPad 1 en een iPad 4 thuis.
iPad 1 => kids iPad 4 => pa en ma Moet ik nog met speciale zaken rekening houden om e.a. goed op te zetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Nee, één iTunes installatie en account is voldoende. Ik heb ondertussen drie iPads en nog een paar iPhones gekoppeld aan één iTunes installatie; 3) Dat kan je op de iPad 1 instellen onder "Restrictions". |
|
|||
|
|||
Tnx, recht-toe-recht-aan als ik het zo lees.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je wil dat maar een app gebruikt wordt op een bepaald moment dan kan je even de begeleidingsfunctie aanzetten op de iPad (als deze ios6 kan draaien tenminste)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple configurator. synchroniseren meerdere ipads | ggg | Desktop-applicaties | 1 | 04-09-12 23:54 |
1 account meerdere ipads niet meer mogelijk? | Azunai | iPad algemeen | 1 | 05-07-11 13:00 |
Apps op meerdere ipads zetten. | Mar10e | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 23:11 |
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis | DeathSpace | Wi-Fi | 0 | 20-05-10 20:57 |
|
|