//

krijg mijn films niet op de ipad

krijg mijn films niet op de ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb de films in mp4 formaat gezet voor de ipad,maar kan(weet )niet hoe ik ze op men ipad moet krijgen,ben nog begineling daarmee,alle hulp is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-12, 11:16
xracer xracer is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard krijg mijn films niet op de ipad

heb de films in mp4 formaat gezet voor de ipad,maar kan(weet )niet hoe ik ze op men ipad moet krijgen,ben nog begineling daarmee,alle hulp is welkom

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2012 om 11:34 ----------

is ace player een oplossing?en hoe moet ik ze dan op de ipad krijgen,dat is het probleem!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-12, 16:05
Arnevb's schermafbeelding
Arnevb Arnevb is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard

Je kan de film aan je iTunes bibliotheek toevoegen en daarna synchroniseren Je moet bij de instellingen wel aangeven dat je films mee wil synchroniseren.
  #3  
Oud 03-11-12, 18:11
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Zoek eens op dit forum, het is al zo vaak gevraagd. Zoektermen film, iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films van mijn pc op de iPad zetten en bekijken ffkijke iPad Apps 16 26-12-12 16:02
Video: Films vanuit mijn camera importeren naar ipad Lancia Muziek, foto & video 2 11-07-11 08:05
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload merelvandooren iPhone algemeen 5 27-11-09 23:50
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.