iPad3 video buffering probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken in het bezit van een nieuwe iPad 3, ter vervanging van mijn iPad 1. Ik constateer dat bij het bekijken van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad3 video buffering probleem
Sinds een aantal weken in het bezit van een nieuwe iPad 3, ter vervanging van mijn iPad 1. Ik constateer dat bij het bekijken van online video's, bijv. YouTube, het bufferen van de video zeer traag gaat en dat het afspelen meerdere malen stopt (soms wel een minuut om verder te bufferen). Meest frustrerende is dat de iPad 1 dit probleem niet heeft.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
buffering, ipad, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fout in script melding ? Geen buffering van films | boxerip | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 30-04-12 21:18 |
Buffering probleem via draadloos netwerk/NAS | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 41 | 28-03-12 10:06 |
Zoektocht: Mediaplayer met custom buffering | neowam | iPhone algemeen | 1 | 23-12-09 12:53 |
|
|