Oplaadtijd iPad 4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het opladen van mijn iPad 4 via meegeleverde kabel duurt meer als 4uur om 50% op te laden. Is dit normaal?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplaadtijd iPad 4
Het opladen van mijn iPad 4 via meegeleverde kabel duurt meer als 4uur om 50% op te laden. Is dit normaal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je naast die meegeleverde kabel ook nog de originele lader gebruikt dan is dat niet normaal. Die lader levert een laadstroom van 2.400 mA.
|
|
|||
|
|||
Er staat 12w op lader
Output 5.2V 2.4A |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De capaciteit van de batterij is 42,5 Wh, dus het opladen zou in het ideale geval 42,5/12 = 3,6 uur moeten duren. Maar op het laatst gaat het natuurlijk wat langzamer + tijd voor balanceren beide batterijen.
Als je het opladen stopt bij 50% hoe lang duurt het dan voordat deze 25% is ? Dan heb je een schatting hoeveel de iPad gebruikt zonder dat je iets doet (misschien heb je wel een energie slurpende app open staan). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het aan een app lag die veel energie opslurpt. Heb na 50% alle app op de achtergrond gesloten en ging toen opmerkelijk veel sneller met opladen.
Hartelijk dank voor de tip. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 november 2012 om 00:08 ---------- Is er een tool om de achterliggende apps in 1 keer te sluiten, nu doe ik het 1 per 1. |
|
|||
|
|||
De app Xsysinfo geeft inzicht en zou ook geschikt zijn om apps af te sluiten. Gratis met reclame, € 1,79 zonder, en met meer informatie (zoek op Xsysinfo in AppStore).
Je kunt ook System Manager eens bekijken. Geen van allen hebben op dit moment de functie apps uit te zetten. Lees deze discussie eens. Apple removed the Process Killer app from the iTunes Apps store so you can only close apps manually now. How do you close applications when multitasking? Jobs: In multitasking, if you see a task manager, they blew it. Users shouldn’t ever have to think about it. Laatst gewijzigd door Beech43; 20-11-12 om 09:03. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi Jwarry, kun je mij vertellen hoe je überhaupt al die apps afsluit? Ik heb er helaas weinig verstand van. Groetjes, Pizza |
|
|||
|
|||
Dubbelklik op de thuisknop, raak in het onderscherm een app aan tot ze gaan wiebelen. Klik op het rode minnetje.
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook 5 vingers bijelkaar onderaan het scherm zetten, even naarboven schuiven en het scherm schuift ook een stukje naarboven om de apps in beeld te krijgen
|
|
||||
|
||||
En dan moet je vervolgens inderdaad minnetje voor minnetje alle apps verwijderen, tenzij je een jailbreak hebt en een app hebt gedownload waarmee je ze allemaal tegelijk weg kunt halen.
|
||||
|
||||
ik verwijder altijd een app dus multitasken doe ik met recht niet.
Maar heeft iemand al ervaren of een iPad zo traag als str*nt wordt als je alles open laat? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijverbruik iOS4 en oplaadtijd | BDJ | iPhone algemeen | 1 | 13-11-11 18:06 |
Oplaadtijd ipad | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 27 | 28-07-10 11:00 |
|
|