Bladwijzers synchroniseren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze week heb ik een nieuwe Mac gekocht. Ik heb de instellingen / software overgezet naar de nieuwe Mac. Geen problemen met de Mac, alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bladwijzers synchroniseren
Deze week heb ik een nieuwe Mac gekocht. Ik heb de instellingen / software overgezet naar de nieuwe Mac. Geen problemen met de Mac, alleen de bladwijzers worden niet meer gesynchroniseerd met mijn iPads (2 stuks). Er staan helemaal gen bladwijzers meer op beide iPads. Ik heb het internet al afgezocht, geen oplossing gevonden. De bladwijzers staan nog op mijn nieuwe Mac, ze worden alleen niet gesynchroniseerd via iCloud. Ook de instellingen in iCloud staan goed.
Wie weet raad ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bladwijzers synchroniseren | RJZ | iPad algemeen | 2 | 18-10-12 11:30 |
Windows: Bladwijzers synchroniseren | Herbieferbie | iTunes | 1 | 08-04-12 10:02 |
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad | flinstone | iTunes | 4 | 21-12-11 07:56 |
Windows: Bij synchroniseren bladwijzers melding dat dit al via ander account is gedaan | Linnieh | iTunes | 0 | 14-06-11 14:38 |
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. | amsterdam2226 | iPad algemeen | 0 | 11-12-10 01:27 |
|
|