Geen 'afgeleverd' onder verzonden bericht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Soms heb ik het probleem als ik via iMessage op iPad een bericht verzend dat er onder het bericht geen 'afgeleverd' staat maar op iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 'afgeleverd' onder verzonden bericht
Soms heb ik het probleem als ik via iMessage op iPad een bericht verzend dat er onder het bericht geen 'afgeleverd' staat maar op iphone staat er wel 'afgeleverd' onder datzelfde berichtje en is het gewoon via iMessage verstuurd omdat het ballonetje blauw is.
Heeft de persoon dit bericht dan ontvangen of niet? (Heb nog steeds geen antwoord gekregen en er staat ook niet 'gelezen' op maar gewoon 'afgeleverd') Hoe kun je dit probleem oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage bericht word niet afgeleverd. | apotheosis | iPhone algemeen | 4 | 14-01-12 20:15 |
Geen namen onder de apps | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-02-11 09:27 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden) | J0sT | iPhone algemeen | 0 | 11-08-09 18:20 |
" Bericht Afgeleverd bij **** " | Roue | Archief | 1 | 09-11-07 22:03 |
|
|