//

Geen 'afgeleverd' onder verzonden bericht

Geen 'afgeleverd' onder verzonden bericht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Soms heb ik het probleem als ik via iMessage op iPad een bericht verzend dat er onder het bericht geen 'afgeleverd' staat maar op iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-11-12, 21:14
linde2808 linde2808 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard Geen 'afgeleverd' onder verzonden bericht

Soms heb ik het probleem als ik via iMessage op iPad een bericht verzend dat er onder het bericht geen 'afgeleverd' staat maar op iphone staat er wel 'afgeleverd' onder datzelfde berichtje en is het gewoon via iMessage verstuurd omdat het ballonetje blauw is.
Heeft de persoon dit bericht dan ontvangen of niet? (Heb nog steeds geen antwoord gekregen en er staat ook niet 'gelezen' op maar gewoon 'afgeleverd')
Hoe kun je dit probleem oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Imessage bericht word niet afgeleverd. apotheosis iPhone algemeen 4 14-01-12 19:15
Geen namen onder de apps Hollywoodthehell Jailbreak apps en thema's 3 17-02-11 08:27
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 21:37
Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden) J0sT iPhone algemeen 0 11-08-09 17:20
" Bericht Afgeleverd bij **** " Roue Archief 1 09-11-07 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:33.