iPad sygronisatie na reset van pc discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Ik heb 2 maand geleden mijn computer gereset. Maar als ik nou mijn iPad aan de computer sluit ben ik dan al mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad sygronisatie na reset van pc
Goedemorgen allemaal,
Ik heb 2 maand geleden mijn computer gereset. Maar als ik nou mijn iPad aan de computer sluit ben ik dan al mijn apps kwijt? Want ik weet dat er vaak ipads worden aangeboden met navigatie van €60,- maar als je je ipad/iphone dan sygroniseerd ben je het kwijt. Ook heb ik nog muziek op mijn iPad staan. Mvg, Wouter Ik heb ook nog een vervolg vraag mischien dat jullie die ook kunnen beantwoorden. Ik heb thuis geen internet voor nog meer dan een week, omdat wij gaan overstappen. Als ik nu bijvoorbeeld mijn computer naar school ofzo mee neem waar wel internet is, en ik download een app via itunes, en daarna sluit ik thuis mijn ipad aan op mijn pc. Kan ik dan de app overzetten op mijn ipad? Want er zijn nu heel veel apps die tijdelijk gratis zijn, en hier wil ik van profiteren. Laatst gewijzigd door 123wouter; 03-12-12 om 10:34. Reden: toevoeging |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe reset je homebutton van ipad 2 | bartvandenbrekel | iPad algemeen | 4 | 11-10-12 22:22 |
Opladen en synchroniseren alleen na reset Ipad | baw | iPad algemeen | 4 | 28-02-12 12:43 |
Ipad 2 crasht en moet elke keer reset worden | Toetje53 | iPad algemeen | 3 | 20-02-12 08:44 |
iPad 2 valt uit (reset) tijdens film kijken | Sharonelle | iPad algemeen | 2 | 09-12-11 13:38 |
In welke toestand na reset van alle gegevens ? | mbraeke1 | iPhone algemeen | 4 | 02-07-09 17:05 |
|
|