Kan geen muziek op iPad zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Had bij aankoop muziek op de iPad gezet geen probleem, Wil nu nieuwe muziek erop zetten, maar dat gaat niet., Wat heb ik gedaan: eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen muziek op iPad zetten
Had bij aankoop muziek op de iPad gezet geen probleem,
Wil nu nieuwe muziek erop zetten, maar dat gaat niet., Wat heb ik gedaan: eerst oude muziek verwijderd, door vonkje uit te zetten ., Nu nieuwe afspeellijst gemaakt, maar nu zegt hij telkens, sommige(dus alles) bevatten fouten. Heb ook de oude iTunes verwijderd , nieuwe erop gezet. Maar helaas geen resultaat. Telkens bij het toevoegen geeft hij deze foutmelding Weet iemand wat ik verkeerd doe, of wat ik moet doen. Mvg Sjef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten. | Puckdh | iPhone algemeen | 2 | 28-11-12 13:55 |
Muziek: kan geen muziek op me iphone zetten:S en de pictogram doet het ook niet.. | justashlee | Muziek, foto & video | 4 | 14-05-12 16:16 |
iPod touch: kan geen muziek op ipod touch 4g zetten | fedfed | Jailbreak | 0 | 17-12-10 17:39 |
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! | j0han1987 | iTunes | 2 | 29-09-09 23:17 |
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten | gelderland20 | iTunes | 7 | 12-05-09 23:26 |
|
|