Ipad toevoegen aan netwerk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Lezers, Ik wil foto's dmv fotostream van m'n Windows 8 laptop op m'n Ipad zetten. Op beide apparaten is Icloud geinstalleerd en fotostream is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad toevoegen aan netwerk
Hallo Lezers, Ik wil foto's dmv fotostream van m'n Windows 8 laptop op m'n Ipad zetten. Op beide apparaten is Icloud geinstalleerd en fotostream is ingesteld. ook werkt het netwerk goed, toch gebeurt er niets. Als ik op de laptop "netwerk" aanklik zie ik de Ipad niet tussen de overige netwerk-apparaten staan,
zou dat wel moeten? Zo ja, kan iemand mij dan vertellen hoe ik de Ipad aan dat netwerk kan toevoegen? Bvd. RJZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Windows ziet geen UNIX computers in het lokale netwerk staan (als deze geen NetBIOS broadcasts uitzenden). En een iPad is een UNIX computer (die geen NetBIOS broadcasts uitzendt).
|
|
|||
|
|||
Ok, dat is duidelijk. Maar waar zou ik de oorzaak moeten zoeken dat fotostream niet werkt?
RJZ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt Timosha, ik heb dat inderdaad geinstalleerd, maar helaas Ik word er radeloos van...RJZ
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb alle stappen wel 100x doorlopen maar ik zie kennelijk iets over het hoofd. Ook Icloud heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, de foto's staan wel in de uploadmap maar ze verschijnen niet op m'n Ipad. Ik ga Photo Sync maar eens bekijken. Gr. RJZ
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten toevoegen aan 3gs | veerle14 | iPhone algemeen | 0 | 04-07-11 14:12 |
Mappen toevoegen aan Mail | AlexTemora | Archief | 7 | 28-10-08 18:38 |
Landen toevoegen aan Contacts | lyndon | iPhone algemeen | 13 | 27-07-08 01:14 |
toevoegen aan domein? | sabatie | Archief | 2 | 16-01-08 00:37 |
|
|