Kan geen advertenties meer plaatsen via ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb me ipad gejailbreakt en file browser en safari upload er op gezet Tot verkort kon ik altijd via marktplaats foto's uploaden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen advertenties meer plaatsen via ipad
Hallo allemaal
Ik heb me ipad gejailbreakt en file browser en safari upload er op gezet Tot verkort kon ik altijd via marktplaats foto's uploaden en daadwerkelijk mijn advertenties plaatsen Nu lukt het mij geen eens meer op een advertentie te plaatsen na dat ik mij advertentie heb gemaakt en op 'plaats advertentie' wil drukke, kan ik drukken wat ik wil maar gebeurd er niks meer Wie kan me helpen om dit optelossen ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan het nog steeds wel, en op dit forum worden geen jailbreak-vragen beantwoord, dacht ik. Elk voordeel heb z'n nadeel (wet van behoud van ellende)
|
|
|||
|
|||
Het hele forum staat barstensvol met Jailbreak-vragen.
Ik heb een iPad mini zonder jailbreak. En daarmee werkt het prima. Ik kan je er dus niet mee helpen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak apps en thema's forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
is er iemand die iemand mij kan vertellen waarom ik geen profiel foto kan plaatsen | mschmidtwegenbouw | iPhone Apps | 0 | 11-07-12 20:23 |
Ik kan geen reactie plaatsen met iPhone! | stacey245 | iPhone algemeen | 0 | 16-11-10 00:23 |
|
|