Filmpjes in filmrol zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst een iPad gekregen, en ik wou dus wat foto's en filmpjes van mijn iPhone daarop overzetten. De iPhone zelf heb ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes in filmrol zetten
Ik heb laatst een iPad gekregen, en ik wou dus wat foto's en filmpjes van mijn iPhone daarop overzetten.
De iPhone zelf heb ik ook hersteld en versie 5.0.1 erop gezet, en al mijn filmpjes kwamen gewoon in de filmrol zoals ik wilde. De foto's op de iPad zetten is goed gelukt, maar de filmpjes zijn terecht gekomen in de video applicatie. Ik wilde de filmpjes juist in de fotorol hebben staan, hoe kan ik dat doen? (iPad draait trouwens op 6.0.1) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan met een app, daar is al genoeg over geschreven op dit forum, zoek maar eens op film of foto overzetten.
Via iTunes komen filmpjes in de video-app. Alleen filmpjes, die gemaakt zijn met het apparaat zelf komen in de filmrol. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes van Iphone naar Ipad in Filmrol of Imovie | jovdo | iPad Apps | 2 | 03-11-14 15:36 |
Video: Simpele manier om filmpjes over te zetten | herk0039 | Muziek, foto & video | 6 | 09-01-13 10:29 |
Windows: filmpjes terug zetten | martin1966 | iTunes | 1 | 29-07-11 14:24 |
Filmpjes in map zetten | Hoppieee | iPad algemeen | 3 | 05-11-10 12:29 |
Video: Mxtube filmpjes via mobilefinder in itunes zetten | jpke | Muziek, foto & video | 2 | 08-02-09 00:05 |
|
|