Geen geluid discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige dagen heb ik geen geluid meer op mijn ipad2. Ik heb alle instellingen gecheckt, staan goed, volume op maximaal, maar bij geen enkele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid
Sinds enige dagen heb ik geen geluid meer op mijn ipad2. Ik heb alle instellingen gecheckt, staan goed, volume op maximaal, maar bij geen enkele app, muziek, mail, spelletje krijg ik geluid. iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een volledige restore gedaan?
|
|
||||
|
||||
Mute knop aan?
ps je titel aan naar een duidelijke vraag |
|
|||
|
|||
Yes....het is opgelost....bedankt
|
|
||||
|
||||
Wat was het probleem?
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik wil een iPhone 5 bestellen, maar moet ik nu een vergrendelde of niet vergrendelde nemen. Ik neem zonder abonnement, simlock vrij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry.....ik zal hem herplaatsen bij de iPhone afdeling...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat vergeet ik regelmatig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
|
|