Herstellen van iPad is niet meer mogelijk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Mijn iPad kan niet meer worden hersteld.. Ook kan mijn iPad op geen enkele manier uit de DFU mode.. telkens als ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstellen van iPad is niet meer mogelijk
Hi allemaal,
Mijn iPad kan niet meer worden hersteld.. Ook kan mijn iPad op geen enkele manier uit de DFU mode.. telkens als ik mijn iPad wil herstellen blijft iTunes lang staan op: iPad voorbereiden op herstel en na 5 minuten krijg ik deze melding: ' Graag wil ik weten hoe ik dit op kan lossen m.v.g Rico |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar eigenlijk is het probleem dat hij hierop blijft staan:
het balkje loopt wel maar na 5 minuten krijg ik error (of 1618 of 1601) en het iPad scherm is en blijft zwart o en als ik de kabel eruit trekt geeft iTunes geen melding.. maar blijft gewoon doorgaan EDIT: Het is nu error 1618 Laatst gewijzigd door Rico515; 11-01-13 om 18:33. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe ik het opgelost heb maar toen ik vannochtend mijn iPad aansloot ging hij uit DFU mode en de herstel mode in
|
|
|||
|
|||
Nieuwe dag, nieuwe kansen....het lijkt het leven wel
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstellen van JB op IOS 5.1.1 naar orginele IOS 6.0.1 niet mogelijk itunes eror (-1) | mauricebaur | iPhone algemeen | 11 | 23-12-12 22:52 |
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? | Elfje76 | iPhone Apps | 0 | 02-11-11 23:14 |
herstellen van ipad lukt niet | melanie76 | iPad algemeen | 0 | 30-12-10 01:34 |
ipad wil niet meer herstellen | bettina | iPad algemeen | 4 | 25-08-10 11:13 |
herstellen niet meer mogelijk | anika | iPhone algemeen | 0 | 23-10-09 00:32 |
|
|