Bevroren iPad (door de temperatuur) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit op een school waar ze sinds vorig jaar met een iPad-pilot bezig zijn. Inmiddels hebben alle atheneum-2 klassen en één atheneum-3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bevroren iPad (door de temperatuur)
Hallo allemaal,
Ik zit op een school waar ze sinds vorig jaar met een iPad-pilot bezig zijn. Inmiddels hebben alle atheneum-2 klassen en één atheneum-3 klas (de pilotklas van vorig jaar) een iPad. Nou sprak ik vanmorgen even met onze rector, en toen kwam zij op het verhaal dat er deze week een iPad kapotgevroren is in een rugzak van een leerling toen hij naar school fietste. Ik vraag me af: is dat mogelijk?? Als ik google op 'bevroren iPad' kom ik niet verder dan vastgelopen iPads, maar geen iPads die zijn bevroren door de kou. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee hoor. Niet tijdens dit fietstochtje, terwijl de iPad in de rugzak zit. Misschien wel als de ipad de hele nacht buiten heeft gelegen.
Zoals velen ski ik met mijn iPhone. Die bevriest dan ook niet. |
|
||||
|
||||
Maar zit die iPhone niet lekker warm tegen je been aan (broekzak)? Terwijl die iPad los, zonder lochaamscontact in een tas zit....
|
|
|||
|
|||
In een rugzak ... Op je rug dus, met lichaamswarmte van diezelfde rug, uit de wind, no way dat die bevriest.
Zoals jap74 denk ik dat er andere vvoralsnog onbekende factoren een rol spelen. Ben ik wel benieuwd naar |
|
|||
|
|||
In Novosibirsk zou je in de winter problemen kunnen krijgen. En in Timboektoe in de zomer
|
|
||||
|
||||
Ik zie dit eerder als een excuus voor de echte reden waardoor de iPad kapot is gegaan.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bevroren, ipad, kou, temperatuur, vriezen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 beeldscherm bevroren en vergroot | miekeclijsen | iPhone algemeen | 5 | 06-10-11 11:18 |
mijn iPhone 4 werkt niet meer door temperatuur te hoog | borgqueenx | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 00:46 |
scherm bevroren | ardor9 | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 21:54 |
bevroren springboard | "R" | Archief | 0 | 02-10-07 01:22 |
|
|