Profielfoto aanpassen FB discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu al een tijdje aan het kijken hoe ik in godsnaam mijn profielfoto kan aanpassen, maar helaas vind ik geen oplossing. (Ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Profielfoto aanpassen FB
Ik ben nu al een tijdje aan het kijken hoe ik in godsnaam mijn profielfoto kan aanpassen, maar helaas vind ik geen oplossing. (Ook niet met de FB app)
Iemand misschien raad? De facebook site werkt niet mee omdat daar natuurlijk flash voor nodig is Gr Riki |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Houd in de app je vinger lang ingedrukt op een van je geüploade afbeeldingen en selecteer "Make Profile Picture" (of wat het in het NL ook mag zijn).
|
|
|||
|
|||
Thnx! Daar was ik zelf nooit achter gekomen, wat een gedoe
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ProfielFoto's op Whatsapp | passion4fashion | iPhone Apps | 0 | 20-01-13 03:24 |
Gmail 2.0: Hoe profielfoto's veranderen/corrigeren? | XIII | iPhone Apps | 0 | 09-12-12 16:33 |
Profielfoto WhatsApp | IKimPhone | iPhone algemeen | 2 | 12-07-12 14:34 |
verkeerde profielfoto bij berichtjes | janniezuidema | iPad algemeen | 4 | 02-04-12 21:56 |
Twitter profielfoto aanpassen | Graf Zum Kotzen | iPhone Apps | 0 | 18-08-09 14:05 |
|
|