//

Verloren iPad op vliegtuig

Verloren iPad op vliegtuig discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ok, verklaar me allemaal volledig gek, maar ik ben dus mijn iPad verloren op het vliegtuig. Combinatie van lange meeting dagen, late vlucht naar huis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-02-13, 20:51
I-joske I-joske is offline
• iOS 6.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Oostende, België
Berichten: 1
Exclamation Verloren iPad op vliegtuig

ok, verklaar me allemaal volledig gek, maar ik ben dus mijn iPad verloren op het vliegtuig.
Combinatie van lange meeting dagen, late vlucht naar huis en eigen dommigheid (!) - maar ik heb dus mijn ipad laten liggen in het opbergvakje in de stoel voor mij op een vlucht van GVA - BRU met Brussels Airlines.

Heb dit gemerkt toen ik in de auto naar huis aan het rijden was, toen een akelig gevoel me besloop van ik ben iets vergeten...
Alles in het werk gezet (via lost property van SN bru airlines en hun customer service - laatste was niet echt behulpzaam, de eerste dienst wel, maar brussel airlines heeft GEEN europees platform voor lost items, dus als hij is blijven liggen tot op de volgende vlucht van het toestel en dan pas werd gevonden - I know, far fetched maar toch - dan wil SN niet eens de tracking doen van het toestel en en bericht uitsturen naar de andere lost property diesnten in europa)
Ook via Cloud app 'where's my ....' alles aangevinkt verloren met melding van mijn telefoon nummer.

Na een week is de iPad nog niet terug online geweest; en denk ik nu echt wel dat ik hem kwijt ben. (had nog beetje ijdele hoop de eerste dagen - maar denk toch dat een niet zo eerlijk individu deze zal meegepakt hebben)
Aan diegene die hem gevonden heeft (en niet binnengebracht heeft) - veel plezier ermee (ik hoop dat Karma bestaat en je vingers aan het scherm blijven plakken of zo)

Heeft iemand nu weet wat er precies gebeurt als ze mijn iPad wissen (er zat ook een 4 cijferige code in) dus kans is groot dat ze die niet vinden en de data sowieso gewist zal worden.
Maar hij blijft wel in mijn cloud te zien (enkel als offline).
- wat als ze hem wissen en er dan online mee gaan (is er een link van mijn serienummer en mijn cloud - of enkele mijn apple ID)?
- hoe lang blijft deze te zien in mijn cloud (wil de optie 'nog' niet activeren om alles te wissen - want dan verlies ik als nog de tracking mogelijkheid)?

Alhoewel ik het niemand toewens, heeft iemand hier toevallig al ervaring mee... en nog tips voor een radeloze iPad-vriend!?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-13, 23:54
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Een jaar geleden is mijn iPad gestolen. Staat nog steeds in mijn "zoek mijn iPhone", offline.
  #3  
Oud 02-02-13, 02:17
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Erg lullig dat dit je is overkomen, hopelijk krijg je alsnog positief bericht van de maatschappij! Misschien dat je het beste ook contact kunt opnemen met het vliegveld zelf, als je dat nog niet hebt gedaan. Ik zou ook aangifte doen van diefstal en als je een verzekering voor je iPad hebt bij hen informeren.

- 10x foute code & verwijderen is mijn inziens de meest domme veiligheidsfunctie ooit. Dit maakt het wel heel simpel om de iPad te herstellen zodat de eigenaar het nooit meer kan vinden.
- Je kunt deze voor eeuwig in je cloud (ofwel Zoek mijn iPad) laten. Apparaten worden nooit automatisch verwijderd. Je zult het waarschijnlijk echter nooit meer online zien komen, tenzij het een bekend netwerk tegenkomt.
Reageren

Labels
ipad, verloren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone in vliegtuig sentmen Chat en geruchten 34 23-07-11 17:53
Vliegtuig apps apotheosis iPhone Apps 12 28-06-11 15:21
vliegtuig app??? voske777 iPhone Apps 8 15-10-10 10:24
ipad verloren in de trein Vincent82 iPad algemeen 12 02-10-10 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.