iPad 128GB en maart discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zie dat vanaf vandaag de iPad 4 128GB verkrijgbaar is. En ik sta op het punt om een iPad 4 te willen kopen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 128GB en maart
Hallo,
Ik zie dat vanaf vandaag de iPad 4 128GB verkrijgbaar is. En ik sta op het punt om een iPad 4 te willen kopen, en vraag mij af of er in maart niet een beter/sneller model hiervan uitkomt? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 12:17 ---------- Aan de andere kant denk ik, ze hebben net een nieuw model uitgebracht, en schat ik de kans wel klein in, dat er kort hierna alweer een verbeterde iPad uitkomt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat dacht men 6 maanden voor de aankondiging van de ipad 4 ook...
Wat gaat een ipad 4 vershillen met de 5? Ik denk niet erg veel, los van het design. |
|
||||
|
||||
Ik zag vanochtend niets hierover in mijn glazen bol....
|
|
||||
|
||||
Er zit/zat wel degelijk een soort patroon in het uitbrengen van nieuwe producten bij Apple, maar aangezien er geruchten rondgaan dat Apple deze zomer een iPhone 5s/6/plastic uit gaat brengen durf ik er weinig meer over te zeggen, zelfde geldt voor iPad.
|
|