iPad 3 batterij met 2 uur gebruik op 10% discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, even een vraagje over mijn iPad, mijn batterij is namelijk erg snel leeg. Vannacht had ik mijn iPad opgeladen, 's ochtends was hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 batterij met 2 uur gebruik op 10%
Hallo allemaal, even een vraagje over mijn iPad, mijn batterij is namelijk erg snel leeg.
Vannacht had ik mijn iPad opgeladen, 's ochtends was hij helemaal vol. Nu (om 20 uur) heb ik nog 12% over. Als ik bij gebruik kijk, staat er Gebruik: 1 uur 56 minuten en bij Stand-by: 10 uur, 16 minuten. Ik heb die 2 uur alleen maar het spelletje clash of clans gespeeld, misschien is het normaal dat mijn batterij dan zo snel leeg is omdat dat spel misschien veel batterij gebruikt? Weet iemand wat ik hier het beste aan kan doen? Of is dit normaal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou zo maar kunnen dat de accu bijna leeg is na "alleen maar" twee uur een spelletje spelen
|
|
||||
|
||||
Je hebt 2 uur lang een spel gebruikt dat een continue internetverbinding nodig heeft. Als je dat met je laptop doet is die batterij na een uur leeg
|
|
||||
|
||||
Als ik 2 uur non-stop Clash of Clans speel op mijn iPad 2 is de accu ook zo goed als droog.
Heel normaal.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg! | wrvk82 | iPhone algemeen | 48 | 04-10-12 09:20 |
Batterij Iphone 4 binnen 2 uur leeg | Marlous26 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-12 13:41 |
Batterij binnen 4 uur leeg | chevrolet | iPhone algemeen | 9 | 19-08-11 22:27 |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
Batterij op binnen 3 uur met 3GS i.c.m. iOS4.01 | tychop | iPhone algemeen | 2 | 22-07-10 19:21 |
|
|