//

ipad kapot na het afhalen van jailbreak

ipad kapot na het afhalen van jailbreak discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPad gejailbreakt, en omdat ik geen filmpjes kon kijken en ik niet snapte hoe ik spelletjes gratis moest dowloaden heb ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-02-13, 18:43
jaro101 jaro101 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Question ipad kapot na het afhalen van jailbreak

Ik heb mijn iPad gejailbreakt, en omdat ik geen filmpjes kon kijken en ik niet snapte hoe ik spelletjes gratis moest dowloaden heb ik het er geprobeerd af te halen. Ik heb het niet via iTunes gedaan maar bij de instellingen van de iPad. Nu is de iPad al een paar uur aan het laden. Kan iemand mij helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-13, 18:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaro101 Bekijk bericht
Ik heb het niet via iTunes gedaan maar bij de instellingen van de iPad. Nu is de iPad al een paar uur aan het laden.
En dat kan dus niet op een iPad met jailbreak. Voer een harde reset uit en herstel het ding met iTunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ingesproken voicemail van de telefoon afhalen en opslaan Denny09 iPhone algemeen 2 21-09-11 16:36
telefooncontacten van de iphone afhalen rmondie iPhone algemeen 18 02-09-10 22:51
Muziek: muziek van mijn iphone afhalen saapke Muziek, foto & video 2 26-12-09 12:56
bestanden van Iphone afhalen Carpangler Archief 1 22-01-09 14:33
Muziek: MP3 songs van Iphone afhalen Justus Muziek, foto & video 3 17-12-07 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.