ipad kapot na het afhalen van jailbreak discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPad gejailbreakt, en omdat ik geen filmpjes kon kijken en ik niet snapte hoe ik spelletjes gratis moest dowloaden heb ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad kapot na het afhalen van jailbreak
Ik heb mijn iPad gejailbreakt, en omdat ik geen filmpjes kon kijken en ik niet snapte hoe ik spelletjes gratis moest dowloaden heb ik het er geprobeerd af te halen. Ik heb het niet via iTunes gedaan maar bij de instellingen van de iPad. Nu is de iPad al een paar uur aan het laden. Kan iemand mij helpen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ingesproken voicemail van de telefoon afhalen en opslaan | Denny09 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-11 17:36 |
telefooncontacten van de iphone afhalen | rmondie | iPhone algemeen | 18 | 02-09-10 23:51 |
Muziek: muziek van mijn iphone afhalen | saapke | Muziek, foto & video | 2 | 26-12-09 13:56 |
bestanden van Iphone afhalen | Carpangler | Archief | 1 | 22-01-09 15:33 |
Muziek: MP3 songs van Iphone afhalen | Justus | Muziek, foto & video | 3 | 17-12-07 16:33 |
|
|