ipad 1 ios 5.1.1 na herstel hangen op draaiend balletje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik mijn ipad 1 met ios 5.1.1 en jailbraek had verkocht wilde ik deze schoon opleveren voor de nieuwe koper. Heb herstel alles gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 1 ios 5.1.1 na herstel hangen op draaiend balletje
Omdat ik mijn ipad 1 met ios 5.1.1 en jailbraek had verkocht wilde ik deze schoon opleveren voor de nieuwe koper.
Heb herstel alles gedaan op de ipad maar sindsdien alleen maar een draaiend cirkeltje op een zwartscherm. (nu al 3 uur) Ik kan helaas geen harde reset doen omdat het aan/uit knopje defect is. Iemand een idee hoe dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iPad met Jailbreak kan je niet herstellen op de iPad zelf. Harde reset uitvoeren en herstellen met iTunes.
Edit: Sorry ik had niet gelezen dat je geen harde reset kan uitvoeren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan wachten tot de accu leeg is en hopen dat het herstelproces niet al te veel verknoeid heeft.
|
|
||||
|
||||
Wachten tot de batterij leeg is, dan aan de lader. Voor/wanneer het opstart de thuisknop ingedrukt houden. Hopelijk krijg je het zo in DFU-modus. Meer kan ik er ook niet van maken...
|
|
|||
|
|||
niks aan de hand heb de ipad kunnen herstellen.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes | martwout | iPhone algemeen | 0 | 11-10-12 19:05 |
Ipad 1 herstel blijft hangen bij "Ipad software op herstel voorbereiden" | merijntje | iPad algemeen | 2 | 04-10-12 17:07 |
iPhone: blijft hangen na herstel | SanderDuijn | Jailbreak | 13 | 17-10-11 18:18 |
iPad blijft hangen op "herstel van iPad bij Apple controleren" | johnnybt | iPad algemeen | 9 | 14-10-11 08:32 |
iPhone herstel balkje blijft hangen. | wesleypot | iPhone algemeen | 1 | 25-11-10 19:59 |
|
|