OUTLOOK aanpassen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn contactpoersonen in MS OUTLOOK zijn niet gelijk aan iPad. Hoe krijg ik mijn lijst op de PC gelijk in mijn iPad?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OUTLOOK aanpassen
Hallo,
Mijn contactpoersonen in MS OUTLOOK zijn niet gelijk aan iPad. Hoe krijg ik mijn lijst op de PC gelijk in mijn iPad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In Outlook op mijn PC zijn adressen toegevoeg en vervallen en ik weet niet meer hoe ik dat synchroon krijg met mijn iPad
|
|
|||
|
|||
Nogmaals mijn vraag:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik voeg al mijn contacten toe in Google.
Wanneer ik m'n iPhone aansluit op iTunes en laat synchroniseren wordt zowel mijn iPhone als mijn Google geüpdated. Maar inderdaad de contactpersonen onder Windows 8 willen niet mee synchroniseren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sycnh naar Iphone + Ipad van Outlook ok, andersom komt niks in Outlook | Caa | iCloud | 26 | 09-08-12 12:55 |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|