Accenten letters op toetsensbord discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet dat als je een accent op een letter wilt je de desbetreffende letter even langer moet aanklikken, dan krijg je zo'n overzichtje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Accenten letters op toetsensbord
Hallo,
Ik weet dat als je een accent op een letter wilt je de desbetreffende letter even langer moet aanklikken, dan krijg je zo'n overzichtje met wat allemaal kan. Maar als ik dan iets aantik werkt dat nooit bij mij, zeg een een e met streepje links of rechts. Weet iemand hoe dit moet? Groet, Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...-ipad-2-a.html kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trema's, accenten boven de klinkers op de iPad 2 | Mamanneke | iPad algemeen | 13 | 01-02-12 00:05 |
Kleur van de Letters | Holten | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-10-10 22:13 |
In voicemailnummer letters gebruiken? | rob_s | iPhone algemeen | 2 | 09-01-08 00:25 |
|
|