iPad 3 batterij loopt leeg. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De batterij loopt leeg terwijl die in de lader zit. En ook opladen aangeeft. Soms dan schakelt hij het opladen uit, terwijl de lader erin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 batterij loopt leeg.
De batterij loopt leeg terwijl die in de lader zit.
En ook opladen aangeeft. Soms dan schakelt hij het opladen uit, terwijl de lader erin zit. Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou zijn? Geen jailbreak en draait op IOS 6.1. Ik heb de iPad al hersteld via Itunes. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet oplAden via pc.
- andere kabel proberen - andere adapter - applicaties afsluiten voordat je begint met oppaden, in de achtergrond blijven ze stroom "vreten" |
|
|||
|
|||
Als je dubbelklikt op de homeknop welke apps staan dan onderin het scherm ?
Laat ze eens wiebelen en verwijder ze allemaal door op het kruisje te klikken. |
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd met een andere kabel.
En ook een andere adapter. Maar niks werkt. Hij blijft leeglopen met de lader in het stopcontact. Hij haalt het de hele tijd tot maar 5% en dan loopt het weer terug. |
|
|||
|
|||
Opgelost.
Slotje. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh het lag aan de nieuwe kabel die ik gekocht had.
Dat was geen orginele oplaadkabel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 3 batterij loopt leeg in Stand By | Bodegake | iPad algemeen | 4 | 30-05-12 00:03 |
ipad batterij loopt leeg | ingeborg1 | iPad algemeen | 15 | 21-09-11 07:30 |
Batterij loopt razendsnel leeg | melvinw | iPhone algemeen | 1 | 21-03-10 20:38 |
batterij loopt leeg | forum.bericht | Archief | 5 | 23-09-09 19:17 |
batterij loopt langzaam leeg | vrieweer | iPhone algemeen | 1 | 21-03-09 00:45 |
|
|