Melding bij AppStore discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gisteren krijg ik een melding bij de AppStore. Ik kan alles gewoon downloaden en zien. Maar wanneer ik bovenaan op Games druk, komen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding bij AppStore
Hallo,
Sinds gisteren krijg ik een melding bij de AppStore. Ik kan alles gewoon downloaden en zien. Maar wanneer ik bovenaan op Games druk, komen de categorieën er niet meer op. Ik krijg een melding met: 'teveel http omleidingen' Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zijn de laatste dagen meerdere berichten geplaatst over dit probleem. Een oplossing is er (nog) niet. Misschien iets niet in orde in de App Store.
Je kan ook eens een harde reset proberen dan wordt er wat cache opgeruimd. Baat het niet, schaadt het niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb een harde reset gedaan en het probleem is opgelost.
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Zonder dank en graag gedaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
iPhone: Melding bij lockscherm | romynie | Jailbreak | 3 | 01-08-11 12:30 |
Melding bij nieuwe e-mail | srf0611 | iPhone algemeen | 12 | 12-08-09 22:21 |
NO sim melding bij iphone 3G | vanrumst | iPhone algemeen | 5 | 04-03-09 15:14 |
vreemde melding bij updaten van apps via Appstore | (jonne) | iPhone Apps | 2 | 18-08-08 16:06 |
|
|