Laad-Sync connector gebroken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhone gebruikers, Er is bij mij net een stukje afgebroken van mijn iPhone 4S dat essentieel is (lijkt mij..) bij het opladen van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laad-Sync connector gebroken
Hallo iPhone gebruikers,
Er is bij mij net een stukje afgebroken van mijn iPhone 4S dat essentieel is (lijkt mij..) bij het opladen van de iPhone. Het gaat om een deel van de iPhone zelf: Volgens mij heet dit ''iPhone 4(S) Laad-Sync connector" Nu gaat de kabel er wel en en laadt hij gelukkig op, maar wat zijn de gevolgen? Hij kan niet echt lekker blijven zitten ook. Laten repareren of wachten tot september, mijn nieuwe toestel? Graag advies!! En waar kan ik dit snel, goed en goedkoop laten repareren in Rotterdam/Dordrecht en omgeving? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
Gebroken dock connector | maxmax | iPad algemeen | 0 | 06-08-11 13:23 |
Scherm gebroken | keesdr | iPhone algemeen | 9 | 11-02-11 17:34 |
home knop en laad connector doen het niet meer | nbastiaanse | iPhone algemeen | 0 | 23-08-10 09:26 |
sync/laad-dock voor iPhone 3G | visuel | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 01-12-08 11:58 |
|
|