iCloud mail werkt niet op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iCloud mailadres aangemaakt en deze proberen in te stellen op mijn iPod. Dit werkte zonder problemen maar als ik het zelfde wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud mail werkt niet op iPad
Ik heb een iCloud mailadres aangemaakt en deze proberen in te stellen op mijn iPod. Dit werkte zonder problemen maar als ik het zelfde wil instellen op mijn iPad komt er even op "Mail instellen" maar als ik naar de Mail app ga staat iCloud niet tussen de accounts. Ik heb al eens geprobeerd om iCloud mail uit te schakelen en terug in te stellen maar dan komt er soms "Mail instellen" niet eens meer op.
Dank bij voorbaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je het iCloud account geactiveerd hebt in Instellingen -> iCloud en dan Mail aangezet hebt hoef je toch niets meer in te stellen in de Mail app.
|
|
|||
|
|||
Zo als u het zegt heb ik het ingesteld maar als ik de Mail app open staat iCloud hier niet bij de accounts.
|
|
|||
|
|||
En je hebt ook écht iCloud geactiveerd met een @me.com of @icloud.com Apple ID (iCloud Account)?
|
|
|||
|
|||
Ja want bij m'n iPod werkt het wel.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
icloud, ipad 2 16gb wi-fi zwart, mail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail account verdwijnt van ipad na koppelen aan Icloud | marccc | iPad algemeen | 0 | 03-02-13 15:10 |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
iCloud mail laadt niet | Sir Botex | iCloud | 1 | 11-05-12 16:37 |
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer | Guest-20200523230332 | iPad algemeen | 2 | 07-12-11 08:32 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
|
|