Ipad reageert niet krijg een verbind met itunes teken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad 2 ios 5.1 met jailbreak erop en wou het eraf halen dus heb eerst een backup gemaakt op itunes en vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad reageert niet krijg een verbind met itunes teken
Ik heb een ipad 2 ios 5.1 met jailbreak erop en wou het eraf halen dus heb eerst een backup gemaakt op itunes en vervolgens geklikt op fabrieksinstelling doen maar naardat hij hem wou herstellen kreeg ik steets een foutmelding op min pc. Nu staat er steets een afbeelding op mijn ipad dat hij moet verbinden met itunes en krijg dan een melding dat hij in de herstelmodus staat en als je hem wil herstellen gaat hij eerst software uitpakken en dan krijg je ren foutmelding -12 dacht ik hij kan ook verder niks.
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer eerst om een harde reset uit te voeren. Zet dan de iPad in DFU mode en probeer te herstellen met iTunes. Kijk eerst na of het hosts bestand niet verknoeid is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes | pnijland | iPad algemeen | 37 | 23-08-18 06:20 |
iPad verbind niet met Wi-Fi terwijl laptop en iPhone verbonden zijn | mbonly | iPad algemeen | 2 | 29-09-12 19:35 |
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! | olmez | iPad algemeen | 6 | 14-07-12 19:44 |
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 | psvu2 | iTunes | 0 | 06-05-12 14:46 |
iPad verbind niet met router | donnywals | iPad algemeen | 6 | 26-07-11 12:47 |
|
|