Gedeelte van mijn Ipad 2 touchscreen werkt niet bij.... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aller eerst leuk forum hier, toch maar aangemeld Maar hier is mijn probleem, Ik heb een Ipad 2 en deze is laatst voorzien van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gedeelte van mijn Ipad 2 touchscreen werkt niet bij....
Aller eerst leuk forum hier, toch maar aangemeld
Maar hier is mijn probleem, Ik heb een Ipad 2 en deze is laatst voorzien van een nieuw touchscreen hele maal top, maar nu reageren een aantal app's niet meer in een bepaald gedeelte van het touchscreen. Het is niet het scherm want bijvoorbeeld als ik naar mijn instellingen wil dan reageert alles prima. Maar bij voorbeeld als ik tv wil kijken en ik heb de homebutton rechts van mij dan reageert het menu van niet, als ik het scherm dan draai, hb links, dan reageert hij weer prima. Heeft iemand een idee??? Het is echt maar een heel klein gedeelte van het touchscreen +/- 2 cm van links naar rechts. Alvast bedankt voor jullie reakties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Defect touchscreen terug gaan en laten. Herstellen onder garantie
|
|
||||
|
||||
Zou je zo denken maar het touchscreen functioneert bij bepaalde app's niet, wat dan?
Wel bedankt voor je reactie. |
Labels |
gedeelte, ipad2, klein, reageren, touchscreen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Mijn touchscreen werkt niet meer | rjmeijer | iPhone algemeen | 3 | 03-04-20 16:41 |
Gedeelte van touchscreen werkt niet | sentmen | iPhone algemeen | 4 | 23-09-10 23:39 |
Deel van touchscreen werkt niet | Sjupan | iPhone algemeen | 17 | 23-09-09 19:34 |
Touchscreen werkt overal, enkel bij sms niet | Bowie | iPhone algemeen | 8 | 12-05-09 22:21 |
Onderste gedeelte van scherm werkt niet meer! | Jeroenj | Archief | 1 | 17-07-08 19:56 |
|
|