TV kijken op je Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je via Digitenne TV kijken op je I pad2 3G en Wifi? Als het zou kunnen graag wat tips en tricks en aansluiten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TV kijken op je Ipad
Kun je via Digitenne TV kijken op je I pad2 3G en Wi-Fi?
Als het zou kunnen graag wat tips en tricks en aansluiten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat nooit lukken want in een iPad zit geen DVB-T ontvanger. Een externe DVB-T ontvanger, USB bv., kan je niet aansluiten.
|
|
|||
|
|||
Jammer. En evt films kijken? En hoe en waar kun je die downloaden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK, dankjewel. Pr wknd
|
|
||||
|
||||
Mocht je "normale" TV via de kabel kijken: diverse providers (bv. UPC en Ziggo) bieden een App waarmee je op (alleen) je eigen thuisnetwerk TV kijken op je iPhone of iPad.
|
|||
|
|||
In Belgie , kan ik verscheiden zenders rechtstreeks bekijken op de ipad en dit niet alleen op mijn eigen thuisnetwerk .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
KPN biedt ook een app...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben bij telenet en kijk via yelo tv live . In het begin waren er maar heel weinig zenders en kon je enkel bij je thuis kijken . Intussen is de zenderkeuze toch al uitgebreid en kijk ik toch in Belgie overal tv naar de zenders die vrijgegeven zijn . Er zijn ondertussen al 42 zenders . Ik heb het zelf uitgeprobeerd in het centrum van de stad . |
|
|||
|
|||
Citaat:
EyeTV Mobile | elgato.com Houd er wel rekening mee dat dit alleen de gratis zenders betreft. |
|
|||
|
|||
Ipad
Weet iemand waaraan je de goedkope Chinese imitaties van I pad kan herkennen?
|
|
||||
|
||||
Proberen iets te installeren uit de App Store zou het volgens mij moeten doen... Pin me er niet op vast.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Progje om in de IPad 2 te kijken ? | levalica | iPad algemeen | 6 | 17-09-11 20:40 |
Films kijken op de iPad | johanneslol1 | iPad algemeen | 2 | 28-07-11 01:28 |
.AVI kijken op je iPad | maartenotto | iPad algemeen | 38 | 29-06-11 23:04 |
Eredivisie op de iPad kijken | westbroek | iPad algemeen | 2 | 23-08-10 08:53 |
WK live kijken op iPad? | Carlo_1983 | iPad algemeen | 40 | 04-07-10 21:01 |
|
|