films op usbstick of SD Card bekijken op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het om films op een USB stick te zetten of SD Card en deze dan te bekijken op je ipad? Ipad is gejailbreakt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
films op usbstick of SD Card bekijken op iPad
Is het om films op een USB stick te zetten of SD Card en deze dan te bekijken op je ipad?
Ipad is gejailbreakt en draait xbmc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is prima mogelijk, ik doe het zelf met behulp van iFile ook!
|
|
|||
|
|||
Op een iPad 1 met JB en de CCK kan ik filmpjes afspelen met iFile vanaf een SD-kaart. Een USB-stick werkt bij mij niet. XBMC gebruik ik niet dus daar kan ik niets over zeggen.
|
|
|||
|
|||
Wat werkt dan beter, usbstick of sdcard?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een usb stick, werkt hier prima. Het ligt er een beetje aan wat je voorkeur is en wat je nog hebt liggen. Als je een cck koopt kun je beide gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films van mijn pc op de iPad zetten en bekijken | ffkijke | iPad Apps | 16 | 26-12-12 17:02 |
films in iTunesMatch bekijken | iEls | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 07-05-12 12:51 |
Films bekijken op iPad | Arieontravel | iPad Apps | 6 | 05-02-12 22:47 |
bekijken van films op de Iphone | rosje86 | iPhone algemeen | 0 | 06-12-11 22:03 |
Welke app om films te bekijken | Mik075 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-02-10 00:37 |
|
|