//

iPad3 of iPad4 kopen?

iPad3 of iPad4 kopen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een tablet voor vrouwlief, maar ik heb zelf nog geen enkele ervaring met tablets in het algemeen. Van diverse mensen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-13, 01:21
WvdK WvdK is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard iPad3 of iPad4 kopen?

Ik ben op zoek naar een tablet voor vrouwlief, maar ik heb zelf nog geen enkele ervaring met tablets in het algemeen. Van diverse mensen advies gekregen om toch zeker een iPad te kiezen. Net even op KIESKEURIG: Vergelijk producten & prijzen, lees reviews en kies gekeken, en tot mijn verbazing zag ik:
- iPad3 werd beter beoordeeld dan iPad4
- iPad3 is duurder dan iPad4
Ook bijvoorbeeld door een review als Review: Apple iPad 4 16GB Wi-Fi van inglein twijfel ik om een iPad4 te kopen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring!
En is 16GB genoeg voor gewoon gebruik van de iPad?
Ben benieuwd!

Wim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-13, 09:39
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Ikzelf zou voor iPad 4 gaan omdat deze gewoon weer net wat betere hardware heeft dan de iPad 3 maar nog beter zou ik wachter tot oktober omdat de kans groot is dat er dan weer een iPad 5 is.

Even terug komen op je prijzen. De iPad 3 is goedkoper dan de iPad 4. Waarschijnlijk vergelijk jij de iPad 4 Wi-Fi met de iPad 3 3G versie.

Succes met je keuze
  #3  
Oud 16-06-13, 10:25
rebelle rebelle is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 84
Standaard

Ik zou zeker geen Ipad 3 kopen . Er zal wel een reden zijn waarom zo vlug de vier uitkwam .
Hetgene die mij het meeste stoort aan de Ipad 3 is dat hij zo warm loopt bij gebruik .
  #4  
Oud 16-06-13, 11:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Die reviewer gebruikt zijn tablet wel heel a-typisch: als televisie.

Dan maakt een iPad 2 of iPad 4 inderdaad geen groot verschil.

Zodra je iets met tekst gaat doen is een iPad 3 of iPad 4 vanwege het Retina scherm veel fijner.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 16-06-13, 14:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Die reviewer gebruikt zijn tablet wel heel a-typisch: als televisie.

Dan maakt een iPad 2 of iPad 4 inderdaad geen groot verschil.

Zodra je iets met tekst gaat doen is een iPad 3 of iPad 4 vanwege het Retina scherm veel fijner.
Je moet toch altijd verder vooruit kijken vind ik; ik zou sowieso voor de laatste uitgekomene iPad gaan.

Hoeveel grote updates zal de iPad 2 nog krijgen (bv volgend jaar ios8, ik vrees ervoor). En toen ik de 1ste keer bepaalde dingen kocht schreef ik ook van tgoh, tis maar voor dit en dat tot wanneer ik zag wat voor mogelijkheden je nog allemaal had of goed zou kunnen gebruiken en dan had ik spijt van de aankoop.

Ik zou voor de iPad 4 gaan.
  #6  
Oud 16-06-13, 18:39
WvdK WvdK is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Ikzelf zou voor iPad 4 gaan omdat deze gewoon weer net wat betere hardware heeft dan de iPad 3 maar nog beter zou ik wachter tot oktober omdat de kans groot is dat er dan weer een iPad 5 is.
Bedankt voor jullie reacties; het wordt een iPad4. Is een vertraagd verjaardagskado voor vrouwlief; ze was jarig in november... Maar ze zou graag een tablet hebben in de vakantie, dus ik moet er nu echt werk van gaan maken Ik denk wel dat het een 16GB wordt, tenzij ik hier zwaarwegende argumenten verneem om er één met meer geheugen aan te schaffen...
  #7  
Oud 16-06-13, 23:31
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Waar kun je nog een iPad 3 Wi-Fi kopen ?
En ik zou voor 32 GB gaan, zonder daar argumenten voor aan te voeren, die hangen erg af van wat je er mee doet.
  #8  
Oud 17-06-13, 10:40
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik heb mijn vrouw onlangs een iPad mini 16GB cadeau gedaan. Ze was er erg heel blij mee. Zij vind de mini fijner dan mijn iPad Retina, omdat de mini beter in haar land ligt. Het non-retina scherm vind zij geen probleem. Ze is geen gadget freak en hoeft niet het nieuwste van het nieuwste. 16GB is voor haar ook voldoende (ze speelt geen grote games). Maar wij hebben thuis een Apple TV en kunnen film/series kijken via thuisdeling.
  #9  
Oud 18-06-13, 06:39
WvdK WvdK is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard

Keuzes... Ik had nog niet eens aan de iPad mini gedacht!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's naar pc van iPhone 4 & iPad3 wel, van iPad4 niet. Jack023 iPad algemeen 5 30-12-12 18:21
Verlengkabel voor iPad4 jwkempeneers iPad accessoires en onderdelen 2 28-12-12 08:39
ipad4 xxbora iPad algemeen 3 12-11-12 13:58
iPAD3 kopen in china?? willem81 iPad algemeen 8 09-05-12 13:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.