Verzenden van e-mail met mijn IPAD gaat niet. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) E-mail met mijn ipad verzenden met 1 van de 2 accounts gaat niet.Ik krijg dan de melding:Er is een kopie in uitgaand" geplaatst. De server ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Verzenden van e-mail met mijn IPAD gaat niet.
E-mail met mijn ipad verzenden met 1 van de 2 accounts gaat niet.Ik krijg dan de melding:Er is een kopie in uitgaand" geplaatst. De server accepteert het afzendadres "ëd.torn@ziggo.nl" niet.
Wat doe ik/gaat er fout? Iemand enig idee? Vast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Mijn gok is dat hij moeilijk omgaat met de trema op de e, maar hoe je dat gaat oplossen...Wel een vreemd emailadres met een trema erin.
Misschien sowieso niet zo handig om die hier zo open en bloot neer zetten?
__________________
Het grootste voetbalforum van Nederland |
#3
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
Trema hoort er niet op, en is alleen abusievelijk in dit bericht terecht gekomen. |
#4
|
||||
|
||||
Schrijf je instellingen eens op, misschien staat daar iets niet helemaal goed.
Heeft je ziggo account op je iPad wel gewerkt? |
#5
|
|||
|
|||
Gegevens van mijn Ziggo account onder instellingen:
Pop-accountgegevens: Naam: Pop.ziggo.nl e-mail: zie vorige bericht Beschrijving: Ziggo Server inkomende post: Hostnaam: pop.ziggo.nl gebruikersnaam:e-mail adres wachtwoord: ........... Server uitgaande post: smtp.ziggo.nl |
#6
|
||||
|
||||
Bij ziggo staat het volgende
Hostnaam = pop.ziggo.nl Gebruikersnaam = uw volledige e-mailadres Wachtwoord = het wachtwoord van uw e-mailadres Uitgaande post instellen Hostnaam =smtp.ziggo.nl Gebruikersnaam = uw volledige e-mailadres Wachtwoord = het wachtwoord van uw e-mailadres Druk op Bewaar |
#7
|
|||
|
|||
Hoogstwaarschijnlijk heb je te maken met relaying. Dan heb je te maken dat er bij de uitgaande server 1 of 2 uitgaande servers hebt ingesteld en hierbij geen wachtwoord ed hebt ingesteld. Voorts moet je ook het uitgaande poortnr eens controleren
Baat dit niet schaad het niet suc6 |
#8
|
|||
|
|||
Kijk eens hier of alles goed staat bij je instellingen:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice...tellingen/ipad |
#9
|
|||
|
|||
Ik denk dat het probleem is opgelost. Ik heb bij het scherm -SMTP- de "anderë SMTP-servers" aangezet en nu werkt het.
Ik zal de instellingen nog even op Ziggo doorlopen voor de zekerheid. Iedereen bedankt voor de moeite. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail verzenden met Hotmail lukt niet! | ment10 | iPhone algemeen | 9 | 10-11-12 11:07 |
iPad/iPhone mail verzenden via Wi-Fi | Edwin265 | iPad algemeen | 2 | 22-04-12 23:03 |
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail | mindchaoz | iCloud | 0 | 14-10-11 14:54 |
verzenden en ontvangen van mail | Senior | iPhone algemeen | 0 | 18-10-10 18:21 |
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? | ceesboersen | iPad algemeen | 2 | 13-08-10 23:46 |
|
|