iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Is het mogelijk om op m'n ipad de itunes van Nederlands over te zetten naar itunes USA. In die store zijn namelijk wat dingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes
Hoi,
Is het mogelijk om op m'n ipad de itunes van Nederlands over te zetten naar itunes USA. In die store zijn namelijk wat dingen die je in de Nederlandse niet kunt kopen. Alvast bedankt! Tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je apps, deuntjes, enz... wil kopen heb je wel een Amerikaanse creditkaart of USA iTunes vouchers nodig. |
|
|||
|
|||
Dus als ik dan gewoon via iDeal van die vouchers koop en uitlog op mijn eigen account en een nieuwe maak in het Amerikaans dan lukt het. Het lukt gewoon via de vouchers die ik dan op internet koop?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zag ook dat ik op mijn huidige account het land waar ik woon kan veranderen. ALs ik dit verander en vouchers koop zou het dus moeten lukken. Dan hoef ik dus blijkbaar geen ander account te maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor alle antwoorden
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juli 2013 om 20:02 ---------- Nog een laatste vraag. Als ik mezelf uitlog en een nieuw account aanmaak, hou ik dan wel alle andere dingen die er al op stonden? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: itunes setup met gebruik van nas als itunes server | aee74 | iTunes | 1 | 11-05-13 21:06 |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|