Bij videogesprek skype wel beeld aan de andere kant maar niet bij mij wat doe ik fout discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een i pad 2 skype met de kinderen in bali maar zij zien mij wel ik hen niet wat doe ik fout, ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij videogesprek skype wel beeld aan de andere kant maar niet bij mij wat doe ik fout
Ik heb een i pad 2 skype met de kinderen in bali maar zij zien mij wel ik hen niet wat doe ik fout, ben een oudere met zeer weinig verstand van computers wie kan mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Covers staan wel bij Albums maar niet bij artiesten | alonsofo1 | Muziek, foto & video | 0 | 15-01-12 13:07 |
Photo Swap (wie/wat zit er aan de andere kant) | Cmdaulnis | Chat en geruchten | 97 | 26-12-10 17:46 |
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. | Kwiq | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-09 23:41 |
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant | dudematters | iPhone algemeen | 0 | 10-09-08 14:53 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|