Icloud Reservekopie ouder dan 3 weken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als gevolg van vakantie melding: "Van deze Ipad is al 3 weken geen reservekopie gemaakt", enz.". Ik las als oplossing: aan/uitknop 10 sec. ingedrukt houden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icloud Reservekopie ouder dan 3 weken
Als gevolg van vakantie melding: "Van deze Ipad is al 3 weken geen reservekopie gemaakt", enz.".
Ik las als oplossing: aan/uitknop 10 sec. ingedrukt houden. Dit heb ik gedaan, het scherm ging op zwart, maar de melding blijft staan! Ipad reageert nu helemaal niet meer. Vrienden, enig idee hoe verder? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een harde reset
|
|||
|
|||
Pardon? Ik ben een eenvoudige gebruiker, geen techneut. Wat is een "harde reset" ???
|
|
||||
|
||||
Harde reset linkt naar een nieuwe website
Een harde reset kan je uitvoeren door de homeknop en de standbyknop tegelijk ingedrukt te houden tot het scherm van je iPhone zwart wordt en daarna het Apple-logo weer verschijnt. Wees gerust als het heropstarten tijd in beslag neemt, dit is normaal. Een harde reset is niet schadelijk en je verliest evenmin gegevens. Een harde reset is dus vergelijkbaar met een reboot, maar dan beter en sneller. Meestal is dit de oplossing voor iPhones die vreemd doen, traag lopen of niet reageren. |
|
|||
|
|||
Harde reset
Het gaat om een Ipad en geen Iphone................
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je deze melding krijgt moet je gewoon de iPad opstarten en aan de lader hangen. Wil je ook een reservekopie op je pc via Wi-Fi dan iTunes opstarten (als je dat geselecteerd hebt).
|
|
|||
|
|||
Dank voor de medewerking. Probleem opgelost!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icloud reservekopie | oriante | iPad algemeen | 3 | 01-05-13 23:45 |
iCloud reservekopie mislukt | herman de vos | iCloud | 2 | 19-10-11 12:19 |
Icloud; Agenda tot 5 weken terug zichtbaar | Frankw71 | iCloud | 4 | 18-10-11 16:26 |
Items ouder dan een jaar niet gesynchroniseerd naar iPhone ? | ruud4810 | iTunes | 0 | 25-04-11 16:49 |
|
|