iPad reboot steeds discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij helpen ik heb een ipad 2 16gb gejailbreakt op een gegeven moment gingen de aansluitpunten van de ipad kapot en had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad reboot steeds
kan iemand mij helpen
ik heb een ipad 2 16gb gejailbreakt op een gegeven moment gingen de aansluitpunten van de ipad kapot en had ik hem teruggebracht naar de dixons die zeiden dat ze hem naar apple zouden sturen en dat ik waarschijnlijk een nieuwe zal krijgen maar mijn ipad was gejailbreakt en had ik via zoek mijn iphone alle gegevens laten wissen omdat ik dacht dat als ze hem zouden maken en weer aan iemand anders zouden geven dat mijn gegevens er nog op zouden staan ofzo (dus voor de zekerheid) Maar nu 2 weken later heb ik me eigen ipad weer terug wel gemaakt maar nu is het probleem wanneer ik hem opstart gaat die telkens weer rebooten en dat duurt heel lang (cirkeltje blijft heel lang hangen). ik kan dus niks met de ipad doen omdat die telkens weer uitvalt. WEET IEMAND HIER EEN OPLOSSING VOOR. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hij doet het weer thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 reboot steeds | Webse | iPhone algemeen | 9 | 03-06-11 13:15 |
Iphone reboot steeds, herstellen lukt niet! | sjoerdjuuh | iPhone algemeen | 2 | 26-12-10 13:53 |
iPhone: Na installeren CFW steeds reboot | Stefan0546 | Jailbreak | 5 | 26-06-10 00:39 |
lappen tekst bij boot en steeds reboot.. | bram87 | Unlock [archief] | 4 | 09-02-08 11:46 |
|
|