iPhone 5 verwijdert mobiel datanetwerk instellingen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het komt regelmatig voor dat mijn instellingen van datanetwerk compleet verdwijnen van mijn iphone 5 zonder één of andere update te doen. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5 verwijdert mobiel datanetwerk instellingen
Hallo,
Het komt regelmatig voor dat mijn instellingen van datanetwerk compleet verdwijnen van mijn iphone 5 zonder één of andere update te doen. Als ik ze dan terug ingeef werkt mijn 3g weer, iemand een ideetje. Dank
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ken dat fenomeen alleen van Proximus maar niet van andere providers zoals Mobistar en T-Mobile. Gebruik jij een Proximus abonnement?
|
|
||||
|
||||
Mobile Vikings
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook dit probleem met een iphone4 bij proximus. Heb nog geen oplossing gevonden. Gebeurt zomaar ineens zonder enige aanleiding. Is wel al een tijdje geleden nu.
|
|
|||
|
|||
Heb me hier zelf vroeger ook mateloos aan gestoord
Ga met je iphone naar: Unlockit - APN Changer for your iPhone Onderaan op 'Create APN' drukken en vervolgens je juiste carrierer selecteren. Profiel vertrouwen en installeren, dan onthoud je iphone/ipad je instellingen voor mobiel netwerk Heb dit een half jaar geleden gedaan en sindsdien nooit meer last met gehad |
|
|||
|
|||
Na een update had ik het altijd, maar heb het onlangs bij de 4S op proximus ook voor gehad dat ineens de internet.proximus.be weg was zonder dat ik iets gedaan had.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verwijderd mobiel datanetwerk instellingen | GlennGreen | iPhone algemeen | 2 | 01-02-13 19:26 |
iPhone: Instellingen mobiel datanetwerk na update naar iOS5 | WetFox | Jailbreak | 1 | 18-10-11 17:57 |
Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G? | Daniiel | iPhone algemeen | 5 | 12-12-10 09:23 |
T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' | gn!uz | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-08-10 18:44 |
Ik zie geen mobiel datanetwerk bij instellingen-algemeen | J-me | Overige providers Nederland | 8 | 20-05-10 22:52 |
|
|