IPAD (1) in herstelmodus wordt niet door computer herkend discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit al gelezen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bedankt voor de input!! |
|
|||
|
|||
Kan een gebrickte Ipad ook nog steeds in DFU mode gezet worden, ( dit vraag ik omdat het maar steeds niet lukt ) en is er een manier om er achter te komen of de Ipad inderdaad gebricked is? Ik heb met de eigenaar contact gehad. maar die blijft beweren dat het na een gewone firmupdate gebeurd is... De ipad reageert gewoon op alle knoppen en kan normaal afsluiten vanuit recovery mode en ingeschakeld worden, dus hardware matig is er geen probleem volgens mij...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Uiteraard stond de Ipad bij elke poging eerst helemaal uit ( door middel van de slider ) voordat ik aan de knoppenreeks begon. Dat is juist het frustrerende, ik doe echt alles wat ze hier, bij apple en andere forums en youtube filmpjes zeggen, maar het werkt niet, hij blijft terugloopen in de recoverymodus....
ik gebruik de timer op mijn Iphone om de knoppen precies volgens de voorbeelden tot op de seconde ingedrukt te houden.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
In Recovery Mode is de kernel opgestart maar niet het besturingssysteem (iOS). De knoppen, het scherm en sommige functies werken dan wel. In Device Firmware Update (DFU) mode start alleen de micro kernel op. De iBoot bootloader wordt niet gestart. |
|
|||
|
|||
Fout. In de bekende recovery mode is er GEEN slider te krijgen om hem uit te schakelen. Dit kan enkel door de home en powerknop 10 seconden in te drukken. Ook de battery indicator is NIET te zien.
Ik weet denk ik welk "recovery scherm" bedoeld wordt: Verbind met iTunes om te Activeren. Draait op de iPad 1 nog een versie van iOS 4? Met een downgrade projectje van mijn iPod touch 4 heb ik ook zo iets gehad nadat ik met sn0wbreeze een custom os had geinsatlleerd. Toen moest ik naar DFU-mode gaan en met redsn0w iOS 4.2.1 opnieuw installeren, gebruikmakend van de shshs op Cydia. Gevolg: een nostalgische en vooral SNELLE iPod touch. Nog een plaatje : Laatst gewijzigd door arjan95; 28-08-13 om 16:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2013 om 21:13 ---------- Heel vreemd, maar volgens mij krijg ik hem nu toch echt in DFU mode ( scherm blijft zwart na home/sleep knoppencombinatie en reageert daarna niet meer op de home / sleep buttons ( gaat niet meer naar recovery mode ), maar de pc of itunes ziet de Ipad nog steeds niet. Ik krijg de Ipad nu alleen meteen ook niet meer in de recovery mode terug en blijft het scherm zwart, wat ik ook met de knoppen probeer..... |
|
||||
|
||||
Als je redsnow download, word hij dan wel in herkend?
Als je eens op de PC naar configuratie scherm gaat, daarna bij hardware en geluid staat er laat alle apparaten en printers zien. Wordt de iPad daarin wel weergegeven? Misschien staat er dan iets met Apple Mobile driver? Laatst gewijzigd door RWK; 29-08-13 om 01:52. |
|
|||
|
|||
Helaas zit ik nu op mijn werk waar ik niks kan downloaden, ik ga het morgen proberen, maar het zou wel vreemd zijn als geen enkele PC hem als harde schijf of desnoods camera herkend, en Itunes hem niet ziet, dat Redsnow het wel zou kunnen, ook tinyumbrella en recboot herkenen de Ipad niet... maar we gaan het proberen morgen, bedankt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien is de Dock-connector kapot en wordt de ipad daarom niet herkent. De Apple store kan dat voor je testen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi,
net de nieuwste Redsnow geprobeerd, maar deze herkend de Ipad ook al niet, in geen enkele modus... helemaal rampzalig is het feit dat de Ipad nu bijna leeg is en niet opgeladen wordt, ook niet via de netstroom... begin inderdaad te denken dat of de connector niet goed is, aan de kabeltjes kan het niet liggen... wel vreemd dat de connector dan stuk gaat tijdens het upgrade van de firmware, maar alles kan natuurlijk.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wordt niet herkend door pc | Platypus | iPhone algemeen | 9 | 02-02-13 19:23 |
Iphone 5 wordt niet herkend (door Itunes) | Desperation | iPhone algemeen | 6 | 30-11-12 13:49 |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
iphone wordt niet herkend door windows | huubke | iPhone algemeen | 13 | 03-04-11 11:29 |
iPhone 4 wordt niet herkend door Windows7 | dfenzz | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 09:29 |
|
|