Mail op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij al mijn app kan ik de iPad horizontaal draaien. Plots doet hij dit bij mijn mail niet meer. Enkel bij mail, niet bij gmail,Telenet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail op iPad
Bij al mijn app kan ik de iPad horizontaal draaien. Plots doet hij dit bij mijn mail niet meer. Enkel bij mail, niet bij gmail,Telenet ea. Enkel bij de app mail van Apple. Wie kan mij hier bij helpen ik kan het niet vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem
Hallo Roger,
heb hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Mail
Het volgende heb ik geprobeerd en is gelukt. Mijn mail reageerde terug normaal
ga naar het thuisscherm, of een andere app, druk 2x op de home-knop, hou de vinger even op de mail app totdat deze begint te bewegen, duw op het rode minnetje, en open hem daarna weer. Daarna doet hij het bij mij weer probleemloos. |
|
|||
|
|||
Hoi,
bedankt voor de tip. Probleem lijkt opgelost. Even een paar dagen afwachten. Enig idee waarom dit wel werkt en een harde reset niet? |
|
|||
|
|||
Mail
Nee geen idee is niet zo belangrijk als het maar werkt
|
|
|||
|
|||
Bij een harde reset worden de geopende apps niet afgesloten, die blijven dus in hun bestaande toestand.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hierdoor worden de apps die op de achtergrond draaien afgesloten, kan je geen internet meer verbruiken en zal je iDevice vlugger werken. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik geen harde reset. Ik druk twee maal op de hometoets en sluit de achtergrond app die nog actief zijn afzonderlijk af door op her rode minteken te tikken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail op iPad komt ook op windows live mail! | Rosy | iPad algemeen | 8 | 09-08-12 09:56 |
Mail op iPad crasht | RobinLDS | iPad algemeen | 1 | 01-08-11 13:39 |
Uitgaande mail Ipad | madna | iPad algemeen | 0 | 17-07-11 23:04 |
ipad mail | verhagen | iPad algemeen | 4 | 16-04-10 19:17 |
|
|