Classic YouTube app krijgen op IOS 5? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb de iPad 2 met de classic youtube app erop staan, maar ik vind dat hij een stuk trager is geworden dan hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Classic YouTube app krijgen op IOS 5?
Beste,
Ik heb de iPad 2 met de classic youtube app erop staan, maar ik vind dat hij een stuk trager is geworden dan hij is geweest. Ik weet dat je op Cydia de classic youtube app kan downloaden, maar dit is enkel voor IOS 6. Is er een manier om dit te krijgen op IOS 5? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, want hij staat er standaard al op (zoals je zelf al zegt).
Om de iPad te versnellen moet je tweaks en/of bestanden & apps verwijderen. Wat misschien ook wilt helpen is een tweak installeren en de animatievertraging opheffen of juist versnellen. De schijn van snelheid bespaart namelijk wachttijd op animatie.
|
|||
|
|||
Ja, ik weet dat hij er standaard opstaat maar ik zal een Semi-Restore doen, en ik vroeg me af als die Classic Youtube App er dan terug op zou staan of niet.
En ik weet wat je bedoelt om mijn ipad te versnellen, dat heb ik er al een tijdje opstaan |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 6 YouTube.app | DeadRow94 | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 20-07-12 15:45 |
Hoe kan je pc youtube krijgen op Iphone | IpodTouch2 | iPhone algemeen | 11 | 10-11-11 22:20 |
|
|