Ipad2 lijdt zijn eigen leven scherm doet raar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onze ipad2 is voorzien van een nieuw scherm en nu lijdt de ipad op eens zijn eigen leven zonder toestenbord aan te raken doet hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad2 lijdt zijn eigen leven scherm doet raar
Onze ipad2 is voorzien van een nieuw scherm en nu lijdt de ipad op eens zijn eigen leven zonder toestenbord aan te raken doet hij van alles en drukt hij zelf toetsen in en opend zelf apps etc zonder dat ik hem aan raakt.
wie weet wat ik kan doen, volgens mij is het software matig namelijk met vriendelijke groet Carl en max |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is geen geen enkele software die zulke problemen kan veroorzaken dus is het hardwarematig. Breng die iPad terug naar diegene die het scherm vervangen heeft en laat het probleem oplossen.
|
|
|||
|
|||
Ja maar dat scherm had ik zelf gemonteerd
Wat zou het kunnen zijn? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad doet raar, lijdt zijn eigen leven |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphon 5 leid een eigen leven wat te doen zoals stembediening doet mijn muziek spelen | carlo001 | iPhone algemeen | 1 | 20-08-13 00:27 |
iPad2 doet raar | Nicootje | iPad algemeen | 3 | 02-12-11 10:31 |
3G heeft eigen leven | NicolaasR | iPhone algemeen | 0 | 28-11-11 19:06 |
Scherm van iPhone 3gs doet raar | lammertinkm | iPhone algemeen | 7 | 07-05-10 17:36 |
Help aub , heb echt raad nodig scherm doet raar | nanoman | iPhone algemeen | 1 | 28-10-07 22:25 |
|
|