IPAD 4 blijft in recovery mode staan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik heb pas een IPAD4 gekegen. Deze werkte goed totdat deze crashte. Ik besloot toen via ITUNES op mijn windows 7 laptop deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPAD 4 blijft in recovery mode staan
Hallo mensen, ik heb pas een IPAD4 gekegen. Deze werkte goed totdat deze crashte. Ik besloot toen via ITUNES op mijn windows 7 laptop deze proberen te herstellen. Ik heb een aantal keren geprobeerd maar de laptop blijft een '-1 fout' geven. Als ik kijk op itunes, gaat het fout bij de firmware terugzetten. De IPAD blijft in recovery modus staan. Wie o wie heeft nog een remedie om de ipad alsnog te herstellen alvorens ik terug moet naar de winkel?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Fout -1 is op een iPad meestal een hardwarematig probleem. Tijd om terug naar de winkel te gaan!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Firmware
Bedankt voor de response zover. De IPAD startte steeds opnieuw op. Besloot toen hem te recoveren, en dat ging dus niet meer.
|
|
|||
|
|||
Dan zet de iPad in DFU mode en probeer nog eens te herstellen met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Hallo Timosha,
De DFU mode lees ik dat de site slechts tot en met de Ipad2 de firmware laat zien. Dat gaat dan niet lukken. De DFU mode, is dat niet alleen voor iphones? Lees er niets over voor de ipad. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga het nu proberen...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 september 2013 om 15:48 ---------- Geprobeerd met wat je zei. Werkte, totdat de firmware herstel aan de beurt kwam. Daar kwam de bekende -1 fout uit. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor de reactie. Ik ga terug naar de winkel.
Bedankt voor de effort. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Ipad blijft met Itunes logo staan, recovery/dfu mode | Tijmen1993 | iTunes | 0 | 01-04-13 23:39 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
iPhone: 3GS blijft in recovery mode | jurrian | Jailbreak | 13 | 23-02-10 09:54 |
iphone blijft in recovery mode | ramin | iPhone algemeen | 3 | 12-09-08 23:50 |
iPhone 1e gen.: help! iphone blijft in recovery mode | DaveyY | Unlock | 12 | 16-08-08 21:36 |
|
|