iOS 7 loopt vast op iCloud discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds iOS 7 problemen met m'n iPad mini. Syncen via iCloud lukt niet en als ik in de instellingen naar iCloud wil loopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 loopt vast op iCloud
Ik heb sinds iOS 7 problemen met m'n iPad mini. Syncen via iCloud lukt niet en als ik in de instellingen naar iCloud wil loopt het vast omdat ik kennelijk de voorwaarden nog moet accepteren. Maar hoe ga ik dat doen als ik daar niet eens meer kan komen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Normale pc. Ga naar www.icloud.com. Inloggen met Apple-ID. Voorwaarden accepteren. Eventueel invoeg-software installeren.
Dan iPad mini. Wi-Fi aan? Check iCloudinstellingen via Instellingen -> iCloud -> Account -> check wachtwoord (was bij mij veranderd om een of andere reden) |
|
|||
|
|||
Op iCloud.com vind ik niets betreffende de voorwaarden.
Ter aanvulling: ik heb ook een iPhone en daar doet iCloud het gewoon. Kan het te maken hebben met hetzelfde account op beide devices? |
|
|||
|
|||
Volgens mij opgelost. iPad maar weer uit en aan gezet en toen kreeg ik gelijk een melding over de voorwaarden en kon ik ze accepteren. Loopt niet meer vast en er wordt weer gesynced
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 6 update loopt vast | eyerower | iPad algemeen | 3 | 08-10-12 19:36 |
iPhone loopt vast na poging tot iOS 5.1.1. installeren | Michellexx | iPhone algemeen | 3 | 15-09-12 22:30 |
ios 5 update itunes loopt vast | kevinh78 | iTunes | 1 | 17-10-11 21:52 |
Iphone 3GS met IOS 4.0.1 loopt steeds vast | cyber2001 | iPhone algemeen | 2 | 09-11-10 22:58 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
|
|