IOS 7: Krijg bedieningspaneel niet te zien discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het bedieningspaneel zou vertoond moeten worden door met de vinger van de onderkant van het scherm naar boven te vegen. Er gebeurt bij mij niets. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 7: Krijg bedieningspaneel niet te zien
Het bedieningspaneel zou vertoond moeten worden door met de vinger van de onderkant van het scherm naar boven te vegen. Er gebeurt bij mij niets.
Maak het bedieningspaneel toegankelijk vanaf het beginscherm is wel ingeschakeld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is af en toe wel lastig om het naar boven te trekken.
Je moet je vingen echt op de onderste rand toetsen en direct ook een veeg beweging naar boven maken. Oefen anders eerst de techniek op het berichtencentrum vanaf de bovenkant. Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
@FredTo: Uhm...ik zie net dat je een iPad 2 hebt. Misschien heeft het daarmee te maken? Airdrop zit er voor Pad 2 en 3 i.i.g. niet in. Misser? Voor mij niet. Heb een prima werkende transfer app. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het zal wel aan mij liggen, maar in het begin van de dag gaat het moeizaam, later op de dag gaat het makkelijker. Het zal de oefening zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik krijg iOs 5 niet meer van mijn iphone af. | stijn44 | iPhone algemeen | 15 | 27-09-11 19:06 |
MobileMe probleem, krijg alleen find me te zien | jennyseverins | iPad algemeen | 1 | 27-11-10 15:14 |
iPhone: krijg mijn iphone 4 ios 4.0.1 niet gejailbreaked | bassment | Jailbreak | 1 | 21-08-10 19:40 |
Wil filmpje zien, maar krijg alleen tekst | martijn11 | iPhone algemeen | 5 | 13-10-09 01:17 |
|
|